0

فكري به حال شهوت آمريكايي ها كنيد

Posted by زولانه on ۲۲:۳۶ in ,

اخيرا روزنامه واشنگتن پست در گزارشي اعلام نموده است كه 90 في صد افسران زن آمريكايي در افغانستان در طول خدمت خود توسط همقطاران مرد خود مورد تجاوز و سو استفاده جنسي قرار گرفته اند.كه اين مطلب از لحاظ روحي اين افسران زن را در وضعيت وخيمي قرار داده است .

اين گزارش چند نكته را در بر دارد

اول اين كه اشتهاي جنسي افسران مرد آمريكايي سيري ندارد
طوري كه در جنگ ويتنام آمريكايي ها تايلند را مركز فحشا نمودند تا از اين طريق ميل جنسي سربازان خود را ارضا نمايند كه اين مورد تا هنوز گريبانگير كشور تايلند هست طوري كه كشور تايلند بيش از هر كشور در جنوب شرق آسيا مبتلايان به ايدز را دارا مي باشد. اكنون تايلند مركز همجنس بازان جهان گرديده به طوري كه شما با هزينه اندك مي توانيد شب را در كنار پسران يا دختران خردسال سپري نموده و به هر طريقي اميال جنسي خود را تخليه نمائييد.عدم آزمايش و زمانبر بودن آزمايشات مبتلايان به ايدز باعث گرديده از سراسر جهان اين گونه افراد پا به تايلند گذارده و باعث پخش اين بيماري در جامعه تايلند گردد

آمريكايي ها جهت سربازان خود كابل را هم به مقري براي فاحشه هاي چيني و تايلندي بدل نموده تا سربازان اين كشور در اين گونه مراكز كه خاص خارجيان است به سبك اروپا و آمريكا بر اميال جنسيشان فائق شوند.

اين كه در اين گزارش قيد شده 90 في صد سربازان زن آمريكايي از سوي همقطاران خود مورد تجاوز واقع گرديده اند كذبي است كه خود ساخته و پرداخته اند.

زيرا زنان سرباز نيز داراي ميل جنسي بوده و چون زمينه جهت غلبه بر اين ميل در داخل افغانستان مهيا نيست دست به دامان همقطاران مرد خود گرديده اند مگر اين زنان قديسه هستند كه ميل جنسي خود را سركوب نمايند.

و حال بيابيد كه بر اساس چه سياستي اين گونه مظلوم نمايي براه انداخته اند شايد به دولتمردان خود گوشزد مي نمايند كه جهت جلوگيري از اين گونه حوادث بايد تايلند ديگري را در افغانستان ايجاد نمايند.

تصاوير زير گوياي اين واقعيت است كه خود اين زنان هم قلبا تمايل به انجام اين چنين روابطي داشته و دارند و گر نه وجود تصاوير محرك جنسي در اطاق استراحت زنان و يا آرايشهاي غليظ اين زنان را چگونه تفسير خواهيم نمود.

سربازان زن آمريكايي خود تمايل به رابطه جنسي با همقطاران خود دارند

وجود انواع و اقسام تفريحات باز جوابگوي نياز زنان افسر آمريكايي به رابطه جنسي را از بين نمي برد

نصب تصاوير عريان زنان در اطاق استراحت افسران زن نمايانگر تمايل آنان به رابطه جنسي نيست؟

چه ضرورتي جهت آرايش سنگين در پادگانهاي نظامي براي زنان وجود دارد؟


|

Copyright © 2009 از ديار غربت All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.