0

حوادث ايران و ارتباط آن به ساير ملل

Posted by زولانه on ۲۱:۲۴ in ,
در جواب دوستي كه كامنت مطلب قبل را گذاشته بودند
با سلام به شما
تمام اين موارد برميگردد به اين كه شما قبول نداريد جهان دهكده اي كوچك است.
اگر اين گونه باشد كه هيچ خبرگزاري و رسانه اي نبايد هيچ مطلبي غير از مطالب داخلي خود ارائه نمايد.
همگان در اين جريانات اخير شاهد بوديم در حالي كه ا.ن ملت خود را خس و خاشاك معرفي نمود و رسانه ملي سعي در برعكس جلوه دادن حقايق داشت همين حمايت ساير خبرگزاري هاي خارجي باعث شد صداي اين موج عظيم سبز به تمام جهان برسد.
چند مطلب مرا واداشت تا اين مطالب را منتشر نمايم.
1- خود در اين كشور زندگي ميكنم و مستقيما در ارتباطم با اين جريانها
2-همانند همه انسانهاي آزاده جهان كه تا كنون از موج سبز ايران حمايت نمودند بنده هم حمايت خود را اعلام نمودم و همچنان با اين موج همراه هستم.
3- در تمام اين جريانات سعي اين رژيم اين است كه جنايات خود را به نام اسلام تمام نمايد و قبول داريد كه اسلان نه از ايران و نه ايراني تنها مسلمان جهان است پس بر هر مسلماني در سراسر جهان واجب است از حقانيت اسلام حقيقي دفاع نمايد و اين تحجر را از اسلام حقيقي جدا نمايد.
4-ميليونها مسلمان شيعه مذهب در جهان وجود دارد كه بنده هم يكي از آنهاهستم و لذا بعنوان يك شيعه خامنه اي را بعنوان نايب امام زمان قبول ندارم و براي من ايشان همان است كه با دروغ و دغل با اين كه تنها تا خارج فقه و اصول درس خوانده اند و حجت الاسلامي بيش نيست خود را مرجع جا زده و علاوه بر رهبري ايران رساله هم در كشورهاي ديگر از جمله افغانستان منتشر نموده كه اين عمل ايشان را حقه كثيف و ننگيني براي جامعه تشيع بحساب ميآورم كه تا حال سابقه نداشته. علاوه بر آن تحجر شيعي كه مد نظر امثال مصباح يزدي و اعوان و انصار پليدشان است را ضربه سهمگيني بر پيكره تشيع در جهان اسلام ميدانم و برخود لازم ميدانم همان گونه كه با تحجر طالباني مقابله نمودم تا از حقانيت اسلام دفاع نموده باشم هم اينك نيز بر خود لازم ميدانم با اين تحجر مقابله نمايم تا از حقانيت تشيع دفاع نموده باشم. تشيعي كه متعلق به تمام شيعيان جهان است و ايران (تفكر مصباحيزم ) حق ندارد در آن خللي ايجاد نمايد.
نكته: تحجر شيعي كه مصباح يزدي پرچمدار آن است شايد در ايران كه اكثريت با تشيع است چندان نمودي نداشته باشد و تنها ميتواند به بايكوت سياسي و ... جهاني يا منطقه اي ايران منجر شود اما اين تفكر خطرناك ميتواند زمينه ساز درگيري و كشتار فراوان بين مذاهب تشيع و تسنن در كشورهايي گردد كه اين دو مذهب طرفداران به نسبت مساوي دارند.از جمله اين كشورها افغانستان ، پاكستان و عراق را ميتوان نام برد.
در افغانستان تحجر طالباني رسوخ نموده و حال تصور شود تحجر مصباحي ايران هم رواج بيابد و نفوذ نمايد.



Bookmark and Share


|

Copyright © 2009 از ديار غربت All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.