0

چه خوب شد تغيير مكان دادم

Posted by زولانه on ۱۸:۴۰ in
اكنون كه به قبل نگاه ميكنم ميبينم كه خوب شد كه نقل مكان كردم به بلاگر
راستش با تصويب قانون مجازات رايانه اي در ايران از اين پس هيچ كس حتي در اينترنت نيز امن نخواهد بود زيرا مسئولان سرورها مجبور هستند در صورت درخواست مراجع ذيصلاح (حال اين مراجع چه كساني هستند مشخص نگشته شايد مانده اند تا در وقت معين اين مراجع را به هر كه خواستند تعميم بدهند) اطلاعات شخصي كاربران خود را در اختيار آنان بگذارند.
2 مطلب
1- دولت ايران كه ثابت نموده در مورد برخورد با هر پديده اي بسيار مشتاق است به هر نحوي به سود خود از آن بهره ببرد قطعا از اين موضوع هم به نفع خود استفاده خواهد كرد و حفظ حريم شخصي افراد تنها مقوله اي است كه ارزش ندارد.
موضوعات سياسي كه من هم با آن دروبلاگم درگيرم از برجسته ترين مصاديق اين جرايم قطعا خواهد بود چرا كه وبلاگنويسان بسياري هم اكنون در بند رژيم ايران هستند كه جرمشان تنها نگارش مطالب ضد رژيم در وبلاگهايشان است وبلاگي كه شايد روزانه 10 نفر هم مطالبش را نميخواند. نمونه بارز آن هم فوت مرحوم اميد رضا مير صيافي در زندان اوين بود.
2- مطلب بعد هم اين كه در ايران واقعا آزادي بيان به معناي حقيقي وجود دارد يعني شما آزاديد هر گونه صحبت نمائييد منتها تنها يك تفاوت كوچك با دنياي خارج دارد و آن اين كه ايران هر چند آزادي بيان دارد منتها به هيچ عنوان آزادي پس از بيان وجود ندارد!!! و اين تنها تفاوت اين كشور با ساير كشورهاست

Bookmark and Share


|

Copyright © 2009 از ديار غربت All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.